Har ni betalt er faktura men ändå fått en påminnelse kan detta bero på att ni betalt in direkt till er leverantör eller angett felaktig referens. Har ni betalt in direkt till er leverantör istället för bankgirot ni fått på fakturan behöver ni kontakta er leverantör. Är det så att ni angett felaktig referens behöver vi OCR-nummer för den aktuella fakturan, Betaldatum, Angiven referens och de belopp ni betalt in. Skicka gärna med ett kvitto på er inbetalning för att underlätta vårt arbete. 

Vill ni ha pengarna betalda tillbaka till ert bankkonto behöver vi även uppgifter om: 

1) Bank

2) Kontonummer

3) Kontohavare

För att se aktuell status på er faktura går ni in på my.finqr.se och fyller i OCR-nummer som finns med på er faktura och även ert postnummer. För att logga in på my.finqr.se behöver ni använda OCR-nummer och postnummer som ni finner på er faktura.

Ni ser snabbt och enkelt hur mycket ni har kvar att betala.

Ni kan även ladda ner er faktura eller om det är något annat dokument ni saknar. 

Hittade du svaret?